Saturday 19 November 2011

budaksungai bersuara

semalam xsempat nak update.. 
mak call aku. aku happy.

tapi aku sedih jugak..
entah la... aku seriously xsetuju dgn pendapat itu.. mmg tidak...
aku sebolehnya akan nak tentang..
tapi kelemahan aku adalah mak.
mak need friends kat rumah.
mak perlukan teman.
cheah dah abeh sekolah.
farid lagi 2 tahun nak abes dah..
nak tunggu aku, lg 4 tahun..

anak2 yang lain tak ade yang nak buat rumah kat tepi rumah pun.

dan baru semalam mak berjaya buat aku senyap dengan kata-kata dia..
dan tiba2 ada rasa marah dgn org yang cakap tapi xfikir long term.
aku tak salahkan sesiapa.
aku jugak kadang2 membabi buta tak fikir lama..

dan tak perlu untuk aku ketengahkan isu ni.

apa yang aku nak highlight kat sini...
jika mereka atau aku sekalipun tidak mahu hal itu berlaku, sila tampil kehadapan. utarakan hujah anda. kemudian, bina rumah sebelah rumah kite temankan mak bapak.
dengan itu, hal ini akan settle..
aku yakin xada sapa yang tak puas ahati lepas ni..

aku tak menyebelah sesiapa. dan aku bukan golongan yang lepas tanggungjawab.
tapi itu kehendak mak bapak buat masa ni...
kita tak boleh paksa...

No comments: