Thursday 17 November 2011

mini project video arabic version

16 hb 11 2011 bersamaan hari selasa kami dengan jayanya telah berjaya menapak ke port dickson untuk menjayakan project video bahasa arab.
orite.. agak letih..
dan barulah tahu.nak buat filem tu bukan senang. kami baru buat video 10 minit dengan iklan 2 minit. itu pon macam dah susah sangat dah.

walaupun begitu, aku dan bmd3's members tetap give best support la even ada 2 ke 3 benda yang kami rancang terpaksa dibatalkan.
such as, nak melawat muzium tentera darat. for your information, muzium tu tutup pada hari isnin dan selasa.. so kami pun snap sahajala gambar mana2 kenderaan yang tercapai dek lensa untuk membuktikan hasil kerja.
second, port dickson mini zoo. 
aku tak tahu la betulkah itu zoo. sebab aku xnampak rupa zoo pon. selerak, semak dengan besintah pape. cuma kehadiran kami disambut oleh sekumpulan lembu2 pelbagai saiz yang keluar untuk meragut rumput yang tak berapa nak subur tu. 

yang paling kecewa sekali, xtvt ride banana boat n mandi pantai kalau tak, terpaksa batal sebab nak kejar masa pukul 6 tu. tapi bincang punya bincang, akhirnya kedebussshhh jugak... tapi tak semua la yang nak join. hahaa
tapi aku yakin. depa yang tak join tu sangat lah jelous dengan keseronokan kami..
sampaikan ada yang siap buat plan awal nak pi lagi bila ada masa senggang.

aku gelak je. asal asement setle, kompom aku xboleh tertinggal.

No comments: